Fell in love with my lover in the morning

那日清晨 你我共墜愛河

Or maybe I fell long before you

也許我早就對你情有獨鐘

Now I wonder what lovers are missing

而現在 我只想知道我失去了怎樣的愛人

And how the name seems to mean passing through

錯過的你 對我有怎樣的意義

It's a sad but maybe a self-caused trouble

雖然傷感 但或許你是自找麻煩

Perhaps I've been sad longer than you

也許我的憂傷更加悠長

I might have been fooling my lover

也許你可以說我情意不真

You have always been so much more to me

可你在我心中的意義遠多過我所想

I ain't got the heart baby

寶貝 我沒能得到你的心

I ain't got the heart

我沒能得到你的心

Go with the morning

隨著遠逝的清晨

I'll stay with my heart

我會形單影隻

I ain't got the heart baby

寶貝 我沒能得到你的心

I ain't got the heart

我沒能得到你的心

Go with the morning

隨著遠逝的清晨

I'll stay with my heart

我會孤影自憐

I'll stay with my heart

我將獨自守候

You know I was sent for that morning

你懂嗎 那個清晨你我邂逅或許是冥冥註定

Or maybe it was the night that threw me out

又或者是黑夜將我棄之不顧

I ain't got the heart baby

寶貝 我沒能得到你的心

I ain't got the heart

我沒能得到你的心

Go with the morning

隨著遠逝的清晨

I'll stay with my heart

我會形單影隻

I ain't got the heart baby

寶貝 我沒能得到你的心

I ain't got the heart

我沒能得到你的心

Go with the morning

隨著遠逝的清晨

I'll stay with my heart

我會形單影隻

I'll stay with my heart

我會孤影自憐

I'll stay with my heart

我將獨自守候

 

 

 

 

 2017-11-02 02:41:48

arrow
arrow
    文章標籤
    Sophie Zelman 人氣製造祭
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 salinas 的頭像
    salinas

    SKY RAY

    salinas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()