Savage Garden,由主音Darren Hayes 和演奏吉他的Daniel Jones 搭檔,成軍於1994年、並於1996年發表首張單曲正式進軍樂壇.

這支劃過流行音樂璀璨星空的二人組合,5年之後終於以個人理念的理由,宣布解散,各自單飛.

但留傳於世的「I Want You」、「To The Moon & Back」、「I knew I Loved You」、「Truly Madly Deeply」等好歌,總是讓人一聽再聽,百般回味.

 

 

【I Knew I Loved You 】
 

Maybe it's intuition
 也許那是直覺
 But something you just don't question
 但有些事你從不懷疑
 Like in your eyes
 就像從你眼中
 I see my future in an instant
 我在剎那間看見了未來
 And there it goes
 但很快就消失了
 I think I found my best friend
 我想,我找到了最好的朋友
 I know that it might sound
 more than a little...
 我知道那聽起來有點
 crazy, But I believe...
 瘋狂, 但我相信──

 

I knew I loved you before I met you
 我知我前世就曾愛過你
 I think I dreamed you into life
 我想我夢著你,已夢了一生
 I knew I loved you before I met you
 我知我以往就曾愛過你
 I have been waiting all my life
 我已經等了一輩子

 

There's just no rhyme or reason
 那其實毫無意義
 Only the sense of completion
 只有把事情了結的感覺
 And in your eyes
 在你眼中
 I see the missing pieces I'm searching for
 我看見了那尋覓已久的失落的片段
 I think I've found my way home
 我想我已找到歸途
 I know that it might sound more than a little..
 我知道那聽起來有點
 crazy, But I believe...
 瘋狂, 但我相信──

 

 

 

截圖:salinas

 




arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 salinas 的頭像
    salinas

    SKY RAY

    salinas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()