/tmp/phphxeUsh

 A godness on a mountain top
一位女神就在那高聳的山頂
Was burning like a silver flame
如同銀色火焰般燃燒著
The summit of beauty and love
她是愛與美的象徵
And Venus was her name
她的名字叫Venus(維納斯)
 
She's got it
她懂了
Yeah, baby, she's got it
沒錯寶貝,她真的懂
Well, I'm your Venus
我是你的Venus
I'm your fire, at your desire
我就是你的慾望之火
Well, I'm your Venus
我是你的Venus
I'm your fire, at your desire
我就是你的慾望之火
 
Her weapons were her crystal eyes
她的致命武器是那水晶般的雙眼
Making every man mad
讓所有男人都失心瘋了
Black as the dark night she was
她如同夜晚一樣的漆黑
Got what no-one else had
她擁有了一切,所有人忘塵莫及
Wow!
 
She's got it
她懂了
Yeah, baby, she's got it
沒錯寶貝,她真的懂
Well, I'm your Venus
我是你的Venus
I'm your fire, at your desire
我就是你的慾望之火
Well, I'm your Venus
我是你的Venus
I'm your fire, at your desire
我就是你的慾望之火
 
Ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah!
Ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah!
 
She's got it
她懂了
Yeah, baby, she's got it
沒錯寶貝,她真的懂
Well, I'm your Venus
我是你的Venus
I'm your fire, at your desire
我就是你的慾望之火
Well, I'm your Venus
我是你的Venus
I'm your fire, at your desire
我就是你的慾望之火

 

 

 

 老輩人有句俗諺,大概意思是說:『台上演戲的是瘋子,台下看戲的是傻子.』

唉~我就不相信磕藥+喝酒,已頹廢NNNNNNNNNN...次方的貝絲小姐,短短一集幾十分鐘就能戒掉癮頭,浪女改邪歸正,思維和肢體動作重回正常天才那般從博戈夫手上奪下棋王寶座 !

就算是引她入門的師傅死了,師傅的愛拯救了她,我也不相信.....

/tmp/phpZ2hSb3/tmp/php4sdsZP/tmp/php8YM7JD/tmp/phpwvFGqs/tmp/phpyHKGXh/tmp/phpmdbcr8  

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 salinas 的頭像
    salinas

    SKY RAY

    salinas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()