/tmp/phpSAHeuV/tmp/phpZtrmp0

   

Torn down, full of aching

被撕裂的傷口,充滿了疼痛

Somehow our youth would take the blame

不知何故,我們的青春承擔起了所有責任

Worn out, the way we let it stay

我們厭倦了它的停留

Taught how to celebrate it

它卻教會我們如何去慶祝它

All out, I'd replicate your pain

我會複製你的痛苦

Climb down, if only for a taste

向你屈服只是為了體驗這個滋味

Hallowed, but hesitated

青春是神聖的 但同時也會有猶豫不定的時候

Shallow, but full in all your veins

它雖然很膚淺  但卻充斥著你的每一根血管

Shadowed by every other weight

即使它會被其他力量所遮蔽

Hollow, a doubt can make it

疑惑會讓你變得空虛

Borrowed a love that never came

從來都不存在虛偽的愛

Followed in every other shade

所以儘管沿著有陰影的地方走吧

Let it lead your love away

就讓你的愛隨著青春遠走

I never strayed

我從來都不曾迷失過

Let it bury you away

就讓青春將你掩埋

 

In all your blame, in all your pain

在你所有的責備與痛苦中

I will carry you always

我依然會一直支持著你

Let it lead your love away

就讓你的愛隨著青春遠走

I never strayed

我從來都不曾迷失過

Let it bury you away 

就讓青春將你掩埋

Fade me away, I won't ever be the same

遠離我吧,否則我將變得不像原來的自己

Fade me away, I won't ever be the same

遠離我吧,否則我將變得不像原來的自己

Fade me away, I won't ever be the same

遠離我吧,否則我將變得不像原來的自己

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Novo Amor 陽明山
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 salinas 的頭像
    salinas

    SKY RAY

    salinas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()