I want to hold the hand inside you

我想要牽起你的手

I want to take a breath that’s true

我想即使那使我緊張到難以呼吸

I look to you and I see nothing

但當我望向你的時候,我只看見虛無

I look to you to see the truth

我看著你,是希望能看到些真實

 

You live your life

你獨自地照自己的規律生活著

You go in shadows

活在自己的保護色裡

You’ll come apart and you’ll go black

但這只會讓你崩解而消逝

Some kind of night into your darkness

有些夜色融入你的憂鬱中

Colors your eyes with what’s not there.

卻無法為你空洞的眼神添上任何色彩

 

Fade into you

漸漸為你痴迷

Strange you never knew

奇怪的是你從未感受到

Fade into you

漸漸為你痴迷

I think it’s strange you never knew

我想你永遠也不會知道

 

A stranger’s light comes on slowly

你如同一道陌生的光線緩慢的展現

A stranger’s heart without a home

卻讓自己的心孤單的無處可去

You put your hands into your head

你把我阻擋在遙不可及的地方之外

And then smiles cover your heart

然後用笑容來掩蓋自己的真心

 

Fade into you

漸漸地為你痴迷

Strange you never knew

奇怪的是你從未瞭解

Fade into you

漸漸地為你痴迷

I think it’s strange you never knew

我想你永遠也不會瞭解

 

https://www.music-cool.tw/2024/03/mazzy-star-fade-into-you.html

 
arrow
arrow
    文章標籤
    陽明山
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 salinas 的頭像
    salinas

    SKY RAY

    salinas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()