《The Moon Song》
....
I'm lying on the moon
我躺在月亮上
....
My dear, I'll be there soon
親愛的,我馬上就會到來你身邊
....
It's a quiet starry place
這是個安靜美好的地方
....
Time's we're swallowed up
那些被我們吞沒的時間
....
In space we're here a million miles away
都留在離我們一百萬英里的外太空
....
There's things I wish I knew
有些事情我希望自己能知道
....
There's no thing I keep from you
我並沒什麼瞞著你
....
It's a dark and shiny place
這是個黑暗而光亮的地方
....
But with you my dear
但只要和你在一起
....
I'm safe and we're a million miles away
我就會感到很安全
....
We're lying on the moon
我們一起躺著月亮上
....
It's a perfect afternoon
這是個完美的下午
....
Your shadow follows me all day
你的影子跟隨我一整天
....
Making sure I'm okay and
來確保我的幸福
....
We're a million miles away
儘管我們隔著一百萬英里的距離

 ....

 ....

 

 

 

 140520   02:42

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 salinas 的頭像
    salinas

    SKY RAY

    salinas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()