Flightless Bird, American Mouth(破碎的夢想,自由的宣言)

歌詞翻譯: FADEOC

 

 

I was a quick wet boy 我是一個貧窮的男人

diving too deep for coins 為了生活苦苦的追尋

All of your street light eyes 城市冰冷的物質眼神

wide on my plastic toys 肆無忌憚打量我的天真

 

Then when the cops closed the fair 當世界再無公平二字

I cut my long baby hair 我痛心斬斷我的幼稚

Stole me a dog-eared map 唯一的路途也已迷失

and called for you everywhere 到處呼喚你的名字

 

Have I found you 我是否找到了你?

Flightless bird, 破碎的夢想

jealous, 充滿了忌妒

weeping 迴盪著哭泣

or lost you, 還是失去了你?

american mouth  自由的宣言

Big pill looming 都成了泡沫般的回憶

 

Now I'm a fat house cat 我是一個一無是處的傢伙

Nursing my sore blunt tongue 舔着傷口縮回自己的小窩

Watching the warm poison rats 透過雨現實的厚厚隔膜

curl through the wide fence cracks 看着噁心的人一一走過

 

Pissing on magazine photos 他們搔首弄姿的炫耀自我

Those fishing lures 骯髒的交易

thrown in the cold And clean 如此冰冷清澈

blood of Christ mountain stream 讓善良雨仁慈血流成河

 

Have I found you 我是否找到了你?

Flightless bird, 破碎的夢想

grounded 漸漸失落

bleeding 渗着鲜血

or lost you, 還是失去了你?

american mouth 自由的宣言

Big pill 誇張的承諾

stuck going down 不再執著

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 salinas 的頭像
    salinas

    SKY RAY

    salinas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()