Uninvited
未被邀請

電影:X情人 City of Angels

 

Like anyone would be
和所有人一樣

I am flattered by your fascination with me
你的愛讓我受寵若驚

Like any hot-blooded woman
和所有柔情女子一樣

I have simply wanted an object to crave
我只想愛一個人

But you, you're not allowed
但是除你之外

You're uninvited
你未被邀請

An unfortunate slight
很不幸你忽略了

Must be strangely exciting
如果是的話 我至少有一些興奮

To watch the stoic squirm
看到你的局促不安

Must be somewhat heartening
一定有點激動

To watch shepherd need shepherd
看到有情人終成眷屬

But you you're not allowed
但是你不行

You're uninvited
你不被邀請

An unfortunate slight
很不幸你被忽略了

Like any uncharted territory
就像地圖上沒有的地方

I must seem greatly intriguing
如果是的話 我至少應該很感興趣

You speak of my love like
你說得漫不經心

You have experienced love like mine before
你好像有過類似的經歷

But this is not allowed
但是不行

You're uninvited
你未被邀請

I dont think you unworthy
我不是覺得你不足取

I need a moment to deliberate
我只是需要點時間仔細考慮

 

 

 

 090515  13:08:40

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 salinas 的頭像
    salinas

    SKY RAY

    salinas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()