/tmp/phpHZS2W7

 

 

Oh

Shiny and aglow

你奪目的光

Paint my skin and soul

繪在我的靈魂和皮膚上

So lyrical

如此詩意

 

Soaked

揮之不去

Dreamlike angel eyes

天使般夢幻的眼睛

Stumbled in your starlight

星空之下

Oh starry night

我在你的星光裏跌跌撞撞

 

 

 

Dance me around the moon

你攜我繞月共舞

Smell like daffodils

我嗅到你水仙花的清香

Now in Vincent's blue

此刻我們就像在梵高的藍色裏

Beautiful like you

美麗如你

 

You boom as thunder would

你像雷般轟隆一聲出現

Hit me like the wood

我像木一般被你一擊即中

Melt into the mood

我溶化在此刻的氛圍

It brings me here to you

這一切我帶到了你身邊

 

So close

就在眼前

Fallen from above

你從天而降

Paint my heart with stars

 

將我的心用星星塗滿

In the shape of love

以愛的形狀

 

Soaked

揮之不去

Dreamlike angel eyes

天使般夢幻的眼睛

Stumbled in your starlight

星空之下

Oh starry night

我在你的星光裏跌跌撞撞

 

Dance me around the moon

你攜我繞月共舞

Smell like daffodils

我嗅到你水仙花的清香

Now in Vincent's blue

此刻我們就像在梵高的藍色裏

Beautiful like you

美麗如你

 

You boom as thunder would

你像雷一般轟隆一聲出現

Hit me like the wood

我如木頭般被你一擊即中

Melt into the mood

我溶化在此刻的氛圍中

It brings me here to you

它把我帶到了你身邊

 

 

So close

就在眼前

Fallen from above

你從天而降

Paint my heart with stars

將我的心用星星塗滿

In the shape of love

以愛的形狀

 

Soaked

揮之不去

Dreamlike angel eyes

天使般夢幻的眼睛

Stumbled in your starlight

星空之下

Oh starry night

我在你的星光裏跌跌撞撞

 

Oh

Shiny and aglow

你如此耀眼

Carve me at the moment

就將我刻在這個瞬間

So I could save it longer

好讓我能珍藏更久一些

 

Slow

Drop me in the light

墜入你的光

Fallen from the sky

從天而降

Please don't leave and

請你不要離開

Be my angel

做我的天使可以嗎

/tmp/phpNZ9xN5/tmp/phprV5SKk/tmp/phptFPNLR/tmp/phpjP4Yz9/tmp/phpZg8Diu/tmp/php9nHp9R/tmp/php9BeNWE/tmp/phpZaOVTh

arrow
arrow
    文章標籤
    消失的她 fb
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 salinas 的頭像
    salinas

    SKY RAY

    salinas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()