Lisa Ono - I got you (I feel good )

.....


Wo! I feel good, I knew that I wouldn't of
嗚呼!感覺真是太好了,這是我沒過的感覺

I feel good, I knew that I wouldn't of
感覺真是太妙了,真的不曾有過

So good, so good, I got you
太棒了!實在太棒了,因為有了妳

Wo! I feel nice, like sugar and spice
嗚呼,這種奇妙的感覺好似糖蜜加辣椒

I feel nice, like sugar and spice
實在棒透了,就好像糖蜜加辣椒

So nice, so nice, I got you
太棒了!實在太棒了,因為有了妳

When I hold you in my arms
當我擁妳在懷裡

I know that I can do no wrong
我就知道這一切不會錯啦

and when I hold you in my arms
只要我能擁妳入懷

My love won't do you no harm
給妳我的愛,不會帶給妳傷害

and I feel nice, like sugar and spice
這種奇妙的感覺好似糖蜜加辣椒

I feel nice, like sugar and spice
實在棒透了,就好像糖蜜加辣椒

So nice, so nice, I got you
太棒了!實在太棒了,因為有了妳

When I hold you in my arms
當我擁妳在懷裡

I know that I can't do no wrong
我就知道這一切不會錯啦

and when I hold you in my arms
只要我能擁妳入懷

My love can't do me no harm
給妳我的愛,不會帶給妳傷害

and I feel nice, like sugar and spice
這種奇妙的感覺好似糖蜜加辣椒

I feel nice, like sugar and spice
實在棒透了,就好像糖蜜加辣椒

So nice, so nice, well I got you
太棒了!實在太棒了,因為有了妳

Wo! I feel good, I knew that I wouldn't of
嗚呼!感覺真是太好了,這是我沒過的感覺

I feel good, I knew that I would
感覺真是太妙了,真的不曾有過

So good, so good, 'cause I got you
太棒了!實在太棒了,因為有了妳

So good, so good, 'cause I got you
太棒了!實在太棒了,因為有了妳

  




 

 

 

 

080321  21:27:34

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    lisa ono
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 salinas 的頭像
    salinas

    SKY RAY

    salinas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()