I'm jealous of the rain 我嫉妒這雨

That falls upon your skin 它落在你的皮膚上

It's closer than my hands have been 它比我曾落下的手更接近你 我嫉妒這雨

 

I'm jealous of the wind 我嫉妒這風

That ripples through your clothes 它將你的衣裙陣陣吹起

It's closer than your shadow 它比你的影子更接近你

 

 

Oh, I'm jealous of the wind, cause 我嫉妒這風,因為

I wished you the best of All this world could give 我曾想把這世界最好的一切都給你

And I told you when you left me There's nothing to forgive 當你離開的時候我也告訴你不需要對我說抱歉

But I always thought you'd come back, tell me all you found was Heartbreak and misery但我總是希望你能回到我身邊,告訴我外面的世界只有心碎和痛苦

It's hard for me to say, I'm jealous of the way You're happy without me  對我來說這很難開口,結果沒有我你們如此幸福,這讓我嫉妒

 

 

I'm jealous of the nights 我嫉妒這夜

That I don't spend with you 它能一直陪伴著你

I'm wondering who you lay next to 不知道你身邊睡著誰

 

 

Oh, I'm jealous of the nights 我嫉妒這夜

I'm jealous of the love 我嫉妒這愛

Love that was in here 它曾經還在這兒

Gone for someone else to share 卻為了與他人分享而離開

 

 

Oh, I'm jealous of the love, cause 我嫉妒這愛,因為

It's hard for me to say, I'm jealous of the way You're happy without me 對我來說這很難開口,沒有我你們如此幸福,這讓我嫉妒

 

原文網址:https://read01.com/Dn682J.html

 

 

 

P.S= Josh Daniel參賽2015年英國歌唱選秀節目《X Factor》演唱了Labrinth的《Jealous》,聽哭一堆人的視頻

 

 

 

 2017-10-30 04:18:29

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 salinas 的頭像
    salinas

    SKY RAY

    salinas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()