Melody Of You -蓮兒與啷噹六便士

you're a painting with symbols deep, symphony
soft as it shifts from dark beneath
a poem that flows, caressing my skin
in all of these things you reside and I
want you flow from the pen, bow and brush
with paper and string, and canvas tight
with ink in the air, to dust your light?
from morning to the black of night

[Chorus]

this is my call I belong to You
this is my call to sing the melodies of You
this is my call I can do nothing else
I can do nothing else


you're the scent of an unfound bloom
a simple tune
I only write variations to sooth the mood
a drink that will knock me down to the floor
a key that will unlock the door
where I hear a voice sing familiar themes
then beckons me weave notes in between
a tap and a string, a bow and a glass
you pour me till the day has passed....
[Chorus ]

 

你是含意深遠的水彩畫   是夜的籠罩下輕柔飄移的交響曲

是輕撫我身體的游移的詩篇

你存在於這一切中   我想用筆、弓和筆刷流瀉

用紙和畫布輕觸 用墨水和空氣拂去你的光亮

從早晨直到深夜

 

這是我的呼喚 我屬於你

這是我的呼喚 歌唱你的旋律

這是我的呼喚 我只能如此 我也只能如此

 

你是絕世花朵的芬芳   是我只能寫出變奏的簡單曲調

是會讓我微醺的飲料   是可以打開門鎖的鑰匙

門裡   我聽見歌唱著熟悉旋律的聲音

邀請我在旋律間編織音符   弓和弦、白開水和杯子

你向我傾訴   直到一天結束


這是我的呼喚   我屬於你

這是我的呼喚   歌唱你的旋律

這是我的呼喚   我只能如此 我也只能如此

 

http://tw.knowledge.yahoo.com/question/?qid=1007050904890

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    six pence none the richer
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 salinas 的頭像
    salinas

    SKY RAY

    salinas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()