Nichole ALDEN - So Beautiful  

 

 

 

 

 I'm not looking back
 我不再回頭
 I won't glance behind
 我不再走回頭路
 I have nothing but a future in my mind
 我有自己的未來要走
 You are in my mind
 你在我腦海中
 You are in my mind
 你在我腦海中
 You are in my mind
 你一直在我腦海中

 

 I never wanted anything but your time
 我只想佔有一點你的時間
 Loose your pride
 請拋開一切
 Let's live inside each other's eyes
 我希望我們能活在對方的心中
 So beautiful
 那麼美
 So beautiful
 那麼地美麗

 

 I am looking out the sky is so wide
 天空是多麼地遼闊
 I am looking out
 我在尋找
 You're not here
 可你卻不在
 And I not fine
 而我不知所措
 I am holding on but you're holding out sometimes
 我想拉住而你卻一直逃避
 You are in my mind
 你在我腦海中
 You are in my mind
 你在我腦海中
 You are in my mind
 你一直在我腦海中

 

 Let's live inside each other's eyes
 我希望我們能活在對方的心中
 so beautiful
 那麼美
 so beautiful
 那麼地美麗
 I am looking out the sky is so wide
 天空是多麼地遼闊
 I am looking out
 我在尋找

 

 I'm not looking back
 我不再回頭
 I won't glance behind
 我不再走回頭路
 I've got nothing but a future in my mind
 我有自己的未來要走
 You are in my mind
 你在我腦海中
 You are in my mind
 你在我腦海中
 You are in my mind
 你一直在我腦海中


 
 You are in my mind...
 你一直在我腦海中....

 

 

 
100506  12:27

 

 

換掉顏色太深沉的那張照片,貼個手機隨手拍的....暫停下來感受一下春天、看看櫻花吧.....So beautiful

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 salinas 的頭像
    salinas

    SKY RAY

    salinas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()