Angel of Mercy
慈悲的天使
How did you find me?
你怎麼找到我的
Where did you read my story?
你在哪裡知道我的故事的
Pulled from the papers
從紙中而出
Desperate and hardened
渴望而堅定
seeking a momentary fix
追尋一時的紓困


All I wanted to say
All I wanted to do
Is fall apart now
我所想說的與想做的,都粉碎

All I wanted to feel
I wanted to love
Its all my fault now
我所想要的感受,想要的愛, 現在都已成為了我的錯
A Tragedy I fear
一個我所害怕的悲劇


Angel of Mercy
慈悲的天使
How did you find me?
你怎麼找到我的
How did you pick me up again?
你為何有選上了我
Angel of Mercy
慈悲的天使
How did you move me?
你是如何移動我
Why am I on my feet again?
我又如何在一次地雙腳在地
And I see you
而又看到你


Whoa Whoa Whoa
喔~~
I feel you
我感覺到你了
Whoa Whoa Whoa
喔~~~~


Before just the daylight
在黎明以前
Come and I stand by
作好了準備
Waiting to catch the quickest plane
準備要搭最早的班機
Fly me to nowhere
飛往哪我也不知
it's better than somewhere
但總比哪都不去好
That's where I've been and nothing's changed
那是我曾在的地方,而一切都沒有改變


All I wanted to say
All I wanted to do
Is fall apart now
我所想說的與想做的,都粉碎

All I wanted to feel
I wanted to love
Its all my fault now
我所想要的感受,想要的愛, 現在都已成為了我的錯
A Tragedy I fear
一個我所害怕的悲劇



Angel of Mercy
慈悲的天使
How did you find me?
你怎麼找到我的
How did you pick me up again?
你為何有選上了我
Angel of Mercy
慈悲的天使
How did you move me?
你是如何移動我
Why am I on my feet again?
我又如何在一次地雙腳在地
And I see you
而又看到你


Whoa Whoa Whoa
喔~~
I feel you
我感覺到你了
Whoa Whoa Whoa
喔~~~~


I'm so lost in you
我對你感到徬徨
A tragedy seemed to be over now
那悲劇似乎就要結束了
A tragedy it seemed to be
那看似就是個悲劇


Angel of Mercy
慈悲的天使
How did you find me?
你怎麼找到我的
How did you pick me up again?
你為何有選上了我
Angel of Mercy
慈悲的天使
How did you move me?
你是如何移動我
Why am I on my feet again?
我又如何在一次地雙腳在地
And I see you
而又看到你


Whoa Whoa Whoa
喔~~
I feel you
我感覺到你了
Whoa Whoa Whoa
喔~~~~
I feel you
我感覺到你了
Oh Whoa
喔~~~~
I feel you
我感覺到你了
Oh Oh Oh
喔~~~~

 

 

圖片來源: http://muzio.fm/artist/onerepublic#ImagePanel

翻譯:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1509050309430

 

 2013-07-09 04:11:50

 

arrow
arrow
    文章標籤
    OneRepublic Mercy 慈悲天使
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 salinas 的頭像
    salinas

    SKY RAY

    salinas 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()